Gidsen en hulp

Welke legging van Uhip moet ik kiezen?

Hulp bij het kiezen van een broek

FAQ

  • BETALING

    Wij bieden betaling aan via Klarna en/of Paypal. Welk alternatief wordt aangeboden, is afhankelijk van het land vanwaaruit je bestelt. Zowel Klarna als Paypal bieden verschillende alternatieven voor je betaling. 

    Lees meer over Klarna en hun aanbiedingen en voorwaarden.

    Lees meer over Paypal en hun voorwaarden. 

  • VERZENDKOSTEN EN LEVERING

    We pakken je bestelling gewoonlijk binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling in (op werkdagen). Vanaf het moment dat de expediteur je bestelling heeft opgehaald bij ons magazijn, bedraagt de levertijd ca. 1-2 dagen.

    Wanneer we je pakket hebben verzonden, ontvang je een e-mailbericht met een track-and-tracelink.

    Je pakket wordt geleverd aan het afhaalpunt dat je selecteerde bij de kassa. Zodra je pakket klaar is om opgehaald te worden, krijg je bericht via sms of e-mail.

    Als je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, verzoeken we je in eerste instantie om je spammap te controleren. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om contact met ons op te nemen via support@uhipwear.com en dan helpen we je verder. 

  • RUILEN

    Op dit moment behandelen we geen retouren. Als je een product wilt ruilen, verzoeken we je het bestelde product te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. 

    Ruilen van een afgeprijsd product
    Als je een kledingstuk wilt ruilen dat je in de sale hebt gekocht, dan blijft bij het inruilen tegen een andere maat uiteraard de prijs hetzelfde. Mail ons op support@uhipwear.com en geef je bestelnummer op, dan helpen we je verder.

  • RETOURNEREN

    Uhip biedt gratis retourzendingen aan wanneer u gebruik maakt van het vooraf betaalde retourlabel dat wij verstrekken.

    U heeft het recht om uw kleding binnen 30 dagen na ontvangst van uw zending terug te sturen, mits het kledingstuk ongebruikt is en de labels nog aanwezig zijn.

    Let op: wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een retourzending die op een andere manier wordt teruggestuurd dan met ons vooraf betaalde retourlabel.

    Registreer uw retourzending via de e-mail die u ontvangt wanneer het pakket van ons wordt verzonden/geleverd. Volg de link "My order..." in de e-mail en registreer uw retourzending. U ontvangt dan uw vooraf betaalde retourlabel en retourinstructies via uw e-mail.

    Voor producten gekocht vanaf 15 november geldt het retourrecht tot en met 15 januari.

    Zo stuurt u uw product retour:
    •    Vouw het kledingstuk terug naar de originele staat. Ritsen gesloten en labels intact.
    •    Plaats het kledingstuk terug in de doorzichtige zak.
    •    Verpak het kledingstuk, bij voorkeur in de verpakking waarin u uw levering heeft ontvangen, en bevestig het retourlabel op het pakket. U hoeft geen factuur bij te voegen; het retourlabel koppelt de retourzending aan de juiste bestelling/aankoop voor terugbetaling.
    •    Lever het pakket in bij een willekeurig afhaalpunt voor de vervoerder waarvoor uw label geldig is. Bewaar indien mogelijk het volgnummer en het afleveringsbewijs.
    •    Buiten de EU: Voor DHL Express bestaat ook de mogelijkheid om een ophaalafspraak te maken via hun website met behulp van uw Waybill-nummer dat op het label staat vermeld.

    Wat gebeurt er daarna?
    Ons magazijn ontvangt, controleert en registreert uw retourzending, meestal binnen 2-5 werkdagen na ontvangst.
    Vervolgens melden we uw retourzending aan Klarna/Paypal, die uw aankoop aanpast/terugbetaalt. Dit kan tot 7 werkdagen duren voordat uw aankoop is aangepast/terugbetaald. Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden terugbetaald.
     

  • CADEAUBON

    Helaas bieden we momenteel geen cadeaubon aan voor onze webshop, maar we hopen dit in de toekomst wel te kunnen doen. 
    Als je een cadeau wilt kopen en hulp wilt krijgen met bijvoorbeeld verlengd herroepingsrecht, mail ons dan via support@uhipwear.com dan helpen we je verder.

  • KORTINGSCODES

    Je geeft je kortingscode aan in het veld bedoeld voor kortingscodes.
    Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om meerdere kortingscodes te combineren en dat de meeste kortingscodes niet gecombineerd kunnen worden met andere kortingen of reeds afgeprijsde artikelen.

  • GARANTIE & REPARATIES

    Uhip is verantwoordelijk voor het defect als het om een oorspronkelijk defect gaat, d.w.z. als het defect al aanwezig was toen je het product ontving. Een oorspronkelijke defect hoeft niet meteen zichtbaar te zijn. Het kan ook een oorspronkelijk defect betreffen als het defect pas na een bepaalde tijd zichtbaar is. Bij een defect dat te wijten is aan nalatigheid, abnormaal gebruik (verkeerd gebruik), een ongeval of gelijkaardige toestand kan de verkoper niet aansprakelijk worden gesteld.

    Defecten die optreden binnen zes maanden na levering van het product worden geacht te hebben bestaan op het moment van levering, tenzij anders vermeld. Als het gebrek pas later optreedt, moet de consument kunnen aantonen dat het gebrek al bestond op het moment van levering, dat wil zeggen dat het om een zogenaamd oorspronkelijk defect gaat.

    Als het om een oorspronkelijk defect gaat, kun je het recht hebben om:
    ●    het kledingstuk te laten repareren
    ●    een nieuw, foutloos exemplaar te ontvangen
    ●    korting te krijgen op de prijs

     

    Een klacht indienen over een gedragen kledingstuk
    Registreer je case hier. Je beantwoordt enkele vragen en uploadt een foto, wat slechts enkele minuten in beslag neemt. Als je de aankoop in onze webshop hebt gedaan, houd dan je bestelnummer bij de hand, anders kun je het veld voor het bestelnummer leeg te laten en alsnog een case aanmaken.

    Zodra we je case hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Normaal gesproken binnen 3-5 werkdagen. 
    Tijdens het hoogseizoen, acties en vakantieperiodes kan de verwerkingstijd van klachten langer duren.

  • CONTACT

    Vragen over producten en modelkeuze: 
    support@uhipwear.com

    Vragen over je levering: support@uhipwear.com

    Opmerkingen of klachten over een product: 
    claim@uhipwear.com

    Overige vragen (over je bestelling, retourneren, betaling etc.):
    support@uhipwear.com

    Ben je een reseller en wil je in contact komen met onze verkoopafdeling?
    retail@uhip.se