Gidsen en hulp

Welke legging van Uhip moet ik kiezen?

Hulp bij het kiezen van een broek
FAQ
-
BETALING
Wij bieden betaling aan via Klarna en/of Paypal. Welk alternatief wordt aangeboden, is afhankelijk van het land vanwaaruit je bestelt. Zowel Klarna als Paypal bieden verschillende alternatieven voor je betaling.
-
VERZENDKOSTEN EN LEVERING
We pakken je bestelling gewoonlijk binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling in (op werkdagen). Vanaf het moment dat de expediteur je bestelling heeft opgehaald bij ons magazijn, bedraagt de levertijd ca. 1-2 dagen.
Wanneer we je pakket hebben verzonden, ontvang je een e-mailbericht met een track-and-tracelink.
Je pakket wordt geleverd aan het afhaalpunt dat je selecteerde bij de kassa. Zodra je pakket klaar is om opgehaald te worden, krijg je bericht via sms of e-mail.
Als je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, verzoeken we je in eerste instantie om je spammap te controleren. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om contact met ons op te nemen via support@uhipwear.com en dan helpen we je verder.
-
RUILEN
Op dit moment behandelen we geen retouren. Als je een product wilt ruilen, verzoeken we je het bestelde product te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ruilen van een afgeprijsd product
Als je een kledingstuk wilt ruilen dat je in de sale hebt gekocht, dan blijft bij het inruilen tegen een andere maat uiteraard de prijs hetzelfde. Mail ons op support@uhipwear.com en geef je bestelnummer op, dan helpen we je verder. -
RETOURNEREN
Zweden en binnen de EU:
Uhip biedt gratis retourneren aan als je gebruik maakt van het prepaid retourlabel dat bijgevoegd is bij je pakket wanneer je vanuit een EU-land bestelt. Let op dat we niet aansprakelijk zijn voor een retourzending die op een andere manier wordt teruggestuurd dan met ons prepaid retourlabel.
Buiten de EU:
Als je woonachtig bent buiten de EU, registreer dan je retour via de onderstaande link. Je ontvangt je prepaid retourlabel op je e-mailadres binnen een paar uur na registratie. De e-mail is afkomstig van OGOship/Uhip en kan in sommige gevallen in je spammap terechtkomen. Registreer je retour hier.Je hebt herroepingsrecht gedurende 30 dagen vanaf het moment dat je de verzending ontving en onder de voorwaarden dat het kledingstuk ongedragen is en alle labels en etiketten nog aangehecht zijn.
Zo kun je retourneren:
● Vouw het kledingstuk op in de oorspronkelijke staat. Ritsen omhoog en de labels er nog aan.
● Stop het kledingstuk terug in de doorzichtige zak.
● Pak het kledingstuk in, voeg het retourformulier toe en plak het retourlabel op het pakket. Je hoeft geen pakbon bij je pakket bij te voegen, want het retourlabel herleidt de retour naar de juiste bestelling/aankoop voor terugbetaling.
● Zweden en binnen de EU: Lever je pakket in bij een DHL Freight/PostNL-servicepunt naar keuze (afhankelijk van waar je retourlabel geldig is). Bewaar het pakketnummer van je retour en je afgiftebewijs.
● Buiten de EU: Lever je pakket in bij je servicepunt. Let alsjeblieft op of je retourlabel geldig is bij DHL Parcel Connect of DHL Express, want deze hebben verschillende servicepunten.
Bij DHL Express bestaat ook de mogelijkheid om het ophalen van je verzending te boeken via hun website met behulp van je Waybill- of vrachtbriefnummer dat op het etiket staat.
Voor artikelen die gekocht werden na 15 november geldt een herroepingsrecht tot en met 15 januari.Wat gebeurt er daarna?
Ons magazijn ontvangt en registreert je retour, die gewoonlijk binnen 2-4 werkdagen na ontvangst wordt behandeld.Wij rapporteren vervolgens je retour aan Klarna/Paypal die dan je aankoop aanpassen/terugbetalen. Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je aankoop aangepast/terugbetaald is.
Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden vergoed. -
CADEAUBON
Helaas bieden we momenteel geen cadeaubon aan voor onze webshop, maar we hopen dit in de toekomst wel te kunnen doen.
Als je een cadeau wilt kopen en hulp wilt krijgen met bijvoorbeeld verlengd herroepingsrecht, mail ons dan via support@uhipwear.com dan helpen we je verder. -
KORTINGSCODES
Je geeft je kortingscode aan in het veld bedoeld voor kortingscodes.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om meerdere kortingscodes te combineren en dat de meeste kortingscodes niet gecombineerd kunnen worden met andere kortingen of reeds afgeprijsde artikelen. -
GARANTIE & REPARATIES
Uhip is verantwoordelijk voor het defect als het om een oorspronkelijk defect gaat, d.w.z. als het defect al aanwezig was toen je het product ontving. Een oorspronkelijke defect hoeft niet meteen zichtbaar te zijn. Het kan ook een oorspronkelijk defect betreffen als het defect pas na een bepaalde tijd zichtbaar is. Bij een defect dat te wijten is aan nalatigheid, abnormaal gebruik (verkeerd gebruik), een ongeval of gelijkaardige toestand kan de verkoper niet aansprakelijk worden gesteld.
Defecten die optreden binnen zes maanden na levering van het product worden geacht te hebben bestaan op het moment van levering, tenzij anders vermeld. Als het gebrek pas later optreedt, moet de consument kunnen aantonen dat het gebrek al bestond op het moment van levering, dat wil zeggen dat het om een zogenaamd oorspronkelijk defect gaat.
Als het om een oorspronkelijk defect gaat, kun je het recht hebben om:
● het kledingstuk te laten repareren
● een nieuw, foutloos exemplaar te ontvangen
● korting te krijgen op de prijsEen klacht indienen over een gedragen kledingstuk
Registreer je case hier. Je beantwoordt enkele vragen en uploadt een foto, wat slechts enkele minuten in beslag neemt. Als je de aankoop in onze webshop hebt gedaan, houd dan je bestelnummer bij de hand, anders kun je het veld voor het bestelnummer leeg te laten en alsnog een case aanmaken.Zodra we je case hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Normaal gesproken binnen 3-5 werkdagen.
Tijdens het hoogseizoen, acties en vakantieperiodes kan de verwerkingstijd van klachten langer duren. -
CONTACT
Vragen over producten en modelkeuze:
support@uhipwear.comVragen over je levering:
delivery@uhipwear.comOpmerkingen of klachten over een product:
claim@uhipwear.comOverige vragen (over je bestelling, retourneren, betaling etc.):
support@uhipwear.comBen je een reseller en wil je in contact komen met onze verkoopafdeling?
retail@uhip.se